fail



HEj :D.

har inte uppdaterat idag för att jag drog till gislaved och färgade mina ögonfransar :). och det tog ju sin lilla tid EFTERSOM ATT, direkt efter jag färgat dom så SPRANG jag för att hinna med bussen! och preciiiis när jag ska hoppa på bussen,, JA VAFAN DÅ HADE JAG JU GLÖMT ATT BETALA FÖR ÖGONSAKEN! OCH HON HADE INTE SAGT NÅNTING :O  och sååå godhjärtad som jag är, så springer jag tillbaka OCH MISSAR BUSSEN för att betala 200 spänn till en tjej som glömt att ta betalt :o
(fråga mig inte vrf jag gjorde det...)
jaja. men jag kände mig snäll efteråt.. :'D. MEEEEEEEEEEEEEEn då jag ska åka hem går det inte en buss förens om 30 minuter OOOOOOOCH så börjar det regna -.-' ... och liksom jag tyckte endå att jag kunde få nånting tillbaka eftersom jag varit så snäll.. menmen, icke sa nicke. jaja. jag har iallafall kommit hem.
grattis ni som orkat läsa

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0