i didn't slap your, i simply highfived your face


godmorron (a)

somnade igår, efter en jättemysig och läskig kväll.. jag och några tjejer cyklade in tilll gvd för att käka kinamat :), fast jag fick skjuts av fanny (a), och så när vi kommit fram så beställer vi då lite mat, och så när vi har beställt och väntar på maten, JAAAAAaaaAAAaaaa då kommer annie på att.. FAn Vi KUNDe JU KÖPt BUFÈE ISÄLLLEEETT :( så dte va annie, lite arg på att vi inte kommit på det tidigare.. men sen blev hon glad. :), efter vi käkat drog vi bort til zäta och hälsade på massa folk. :) och sen runt 10 eller halv 10 så rullade vi hem igen :).

då vi kommit hem så kollade fanny & jag på 13 snart 30 & drack varm oboy :D, och sen så tickade klockan iväg och det var dags att dra sig hem :). ensam... så fanny var så snäll och låna ut sin mobil så jag kunde ringa till ngn när jag var påväg hem (a) men  när jag kommit typ 10-20 meter, JA DÅ JÄVLAR BLIR JAG JAGAD AV RÄV! (och ja det va en räv) så jag fpr ju värsta panik och ´börjar skrika och så hör jag att ngn ropar på mig :o och så va det razart & atko :D puuuuuuh, så jag kunde ta följe med dom hem, så vi gick tillbaka till fanny och lämnade av den lilla mobilen :D MEN SÅ KOM DEN JÄVLA RÄVEN IGEN och nu va det inte bara jag som såg den och atko och rezart blev SKITRÄDDA och så fanny som går ut och tycker den är söt  och ser till att den springer iväg så vi kan tralla hem :) och så tillsluuuut var jag hemma, och så jag så trött att jag bara la mig ner och somnade. :)

GRATTIS NI SOM ORKADE LÄSA DET!


så rädd blev jag :'(....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0