your lips, your lips, i could kiss them all day if you let me


tjena mellan bena!
har precis käkat kvällsmat! hihi hemmalagad pizza (och jag vet att ni tycker EXAKT såhär (ÅÅH FAN VAD ÄCKLIGT :'S) MEEEEn mammas pizza är verkligen skitgod! (konstigt nog..) jaja, var ute och joggade/powerwalkade idag igen! så himla duktig är jag, och godis har jag då inte ätit på 3 veckor heller för den delen! ::D:D:D känner mig, helt.... nyttig... MMMMMH, Och inte bara det! jag har lyckats få världens jävla fetaste skoskav också :( jag har 2 vattenbubblor som sitter PÅ VARANDRA, en kaxig jävel växer på en stor en som ligger undersT! vilken liten korv assä! okej, men ska kasta mig över min lilla persika nu som spanat in mig nu i nästan 4 minuter  ^^,

LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0