MISS YOU ALREADY

ja...detta är ett underbart foto och ett underbart minne av mig och min högra pungkula Alicen Bögizen Forsman.
vi cyklade till hemköp i denna underbara outfiten och köpte med oss alla olika tänkbara onyttigheter hem som vi sedan åt upp på typ 2 sekunder. alla kollade och fick sig ett gott skratt. fast detta är inte ett dugg konstigt i våran värld. detta är 100 % normalt.
allt med dig känns så himla, bra, som en trygghet, en som jag VET alltid finns där, och inte bara för tillfället. utan som verkligen verkligen finns där, inga lögner, ingen falskhet. utan som en riktig trygghet.
aaaalla dessa gånger du/jag kommit till mig/dig på morronen eller mitt i natten och vi kollat på skräckisar och ätit amerikanska pannkakor och sedan legat så hela dagen tills det blev kväll.
om jag bara ens kunde beskriva dig med 1 ord som kunde omfatta allt som du betyder för mig, hade det varit så enkelt men tyvärr, så går det inte.
och det känns så jävla skumt att det inte kommer vara så längre. att du inte ens kommer bo kvar här i skithålan med mig.  du ska flytta, du bor 1 timme ifrån mig, EN TIMME? det är ju ingenting halllååååå!?
men vaför känns det då som att du ska flytta till pluto?
riktigt ärligt talat vet jag inte vad jag ska göra utan dig. 
however så är jag så himla stolt över dig.
och jag kan inte säga mer än att jag ÄLSKAR DIG MER ÄN VAD DU ÄLSKAR HARRYPOTTER ♥

Kommentarer
Postat av: alice bögizen

<3

2011-08-20 @ 16:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0