21.08


HEJ KORVAR!
ÄNTLIGEN är jag hemma! ... btw så låste jag ute migsjälv idag... igen.. men jag klarade mig i kylan!
np idag hoppas jag gick bra, annars kommer jag nog slå någon.. hehe. okej kanske inte, men renskrivningen gick på 14 sidor. och om man räknar med kladdet så blir det sammanlagt typ 27 sidor.
så med andra ord:
JAG HAR ONT I HANDEN :(
det blev ingen dagens köttbulle idag för att den va så ful, hade bara på mig myskläder ^^
MEEEEn imån fortsätter dagen köttbulle som vanligt :)
var en sväng i gvd och kollade på gymnasiet också, verkar faktiskt vara rätt så kul där.. men jag håller mig nog till att försöka komma in i stockhom.
OCH NUUUu ska jag äta annars dör om jag  :(!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0