OMFG


nått hemskt hände innan... :,(
innan när jag käkade flingor.. så... så satte jag en flinga i halsen.. asså verkligen världens minsta lilla flinga! och så börjar jag hosta som om jag rökt hela mitt liv, jag typ trillar ner på golvet och sprattlar som en uppfiskad fisk på land.. (okej det  där med fisken va överdrivet ^^) men jag satt verkligen och hostade i en evighet :o nästan i 4 minuter! och TILLSLUT så hostade jag upp den :D och så kunde jag andas igen!.. visst detta låter hur dramatiskt som helst.. men det var superläskigt..

tänk vad en liten flinga kan göra..

Kommentarer
Postat av: Edvardfanny

Great site! Lots of useful information!

2011-07-28 @ 07:56:51
URL: http://edvardfanny.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0