WHY :,(?!


okej jag vet att ni kommer reagera såhär " careface" men jag mpåste lätta på trycket!
eftersom att jag har världens liv så har jag ett zoo då på iphonen.. men nått som jag stör mig ASMYCKET på, ÄR ATT ALLA SKITAR NER MITT ZOO! de slänger hamburgade och tidningspapper i MIN park!
.... okej... det va ganska meningslöst att ens skriva detta.. men jag blev bara tvungen!.. and for the record, har jag uppdaterat som bajs på min blogg så det är lika bra att skriva på, varesig det handlar om att skita ner mitt zoo eller om min dag.

JAJA. ska borsta tänderna nu :)
puss

Kommentarer
Postat av: Selma

Hahahahahhaha Eve, det här gjorde min dag! hahahaha <3

2011-02-16 @ 23:28:14
Postat av: evelina :D

heheheh lilla selmutt då ! :D men de skräpar ner som bara den! :( <3

2011-02-17 @ 11:15:55
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0