IT'S LIKE A BOOK, YOU'RE STUCK WITH IT


hej hallonögon!
var så himla glad idag när jag vaknade! OOOCH vrf var jag det?
-JO STUDIEDAG! och det har jag firat med att ligga i min säng heela dagen. Är helt slut, av ngn andledning. ELLEr jag vet! jag har ju varit ut och sprungit 4 dagar irad! YEy mE! kanske är därför jag är slut.. men iallafall. mig helg har varit händelserik och rolig :) umgåts med vänner, missat en buss, och blev då kvar ute i kylan i 1 hel timme på busstationen, bakat huuuur mycket kakor som helst, lagat taccos, kollat på saw 3D (den sög) och lite till! hoppas eran helg varit kul. :) ska sätta på en skräckis nu The Ruins, och senare en komedi Due date
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0