YOU'RE EVERYTHING I NEED


vet ni?

såg ett fakta program idag på teven.
om falska kopior inom kläder/väska/skor industrin, fast det är ju helt normalt det vet jag, men nånting som va sjukt va att de gjorde falska matvaror, kaffe av smuts, ågg av konstiga medel, de liksom gjorde äggskalet, äggitan och ägggulan av konstiga medel :s

men det mest sjuka va att de gör förfalskade läkemedel! de falska kopior av läkemedel! asså det är sjukt! år 2003 hade 900 000 falska mediciner införts TILL RIKTIGA APOTEK i storbrittanien! så flera hade dött av sin diebetes, och hjärtsjukdomarr! asså den där jävla pirat kopia skiten har verkligen gått föööör långt nu :o
fattar ni? de förfalskar mat, mediciner ALLT, de förfalskar verkligen allt!

okej, jag vet inte hur jag ska fortsätta, blir helt frusterad av att bara tänka på det.
jag måste nana nu

nattinatti!

please tell me i'll be fine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0