BAJS


jaa, tänkte uppdatera snabbt.. bion var grym!
jag satt och skrattade hela tiden, verkligen värd att se :)

rigHt nOw sitter jag i mitt tomma rum, med massa kartonger som omringar mig..
my och alice kommer runt 12 och ska hjälpa mig att packa ner det sista, sedan så bär det av till huset, så jag är no longer en atorpare.
imån kl 11 imån så åker jag på släktträff! .. ska bli ganska kul, syrran åker ju med.:)
men det värsta med släktträffar är att alla som är typ 8797354 år, kommer fram och säger:

-MEN GUD SÅ STOR DU HAR BLIVIT EVELINA! kommer du ihåg mig!? :'D jag bytte blöjja en gång på dig när du va en liten bebis :D, och passade dig en gång när du var 4 år!

man ba: (?) seriöst? du bytte blöjja? hur i HELA JÄVLA VÄRLDEN SKA JAG KUNNA KOMMA IHÅG DET!?

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå det kommer hända varesig man vill eller inte.
men nu ska jag bajsa, hehe skojjar ^^ ska ner och äta ett äpple och kolla på greys anatomy! SÅ JÄÄÄÄVLA BRA.

adios amigos

Kommentarer
Postat av: saarA.

vart ska du flytta? :o

2011-06-07 @ 20:48:01
URL: http://bbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0