YOU LOOK LIKE A FAT SEAL WHEN U DANCE!


*snyft*

ligger i alicens stora sköna säng nerbäddad i det gosiga täcket och ska snart kolla på easy A!
kom precis hem ifrån johan, jag och ett roligt gäng stannade kvar där längst och hade det skitkul!
för ni som inte hänger med vilket jag förstår, så var det skolavslutning idag!
kl 10 på morronen så sjög vi massa låtar, varav jag och alicen sjöng solo!

sedan öste hur många tårar som helst ner för min kind.. ush.. var väldigt tungt :( speciellt när alice sjöng..
men iallafal, på kvällen så var hela klassen hemma hos lovisa och käkade pizza och spelade bubblan och hade det superkuL!
och när det var klart så bar det av till johan, där avslutningsfesten var! 
jag dansade ihjäl mig! (nästan..) och skrattade och skrek och, aa, denna kvällen kunde faktiskt inte varit bättre :) 

men nu ska vi käka frukt och kolla på film!

nattinatti alla små majskorvar!

Kommentarer
Postat av: Klara :) K

Kan man kanske få se när du sjöng någonstans? hihi :)

Superfin var du Evelina, jag älskar klänningen!! <3

2011-06-11 @ 15:53:45
Postat av: evelina :D

hihi kanske klara :)

aw.. tack klara! <3

2011-06-13 @ 00:32:58
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0