BREAKING DAWN - PART 1


hallå mina fina!
uppdateringen = bajs. varför detta? evelina = lat.
IALLAFALL, igår så va jag i jkp med mina bögizar och kollade på breaking dawn! 
den var faktiskt bra! trodde jag aldrig haha!
egentligen så hatar jag twiligt och new moon eller vad dom heter, jag säger twiligt 1,2 & 3 iallafall.
och varken jacob eller edward är snygga HALLÅ LIKSOM?!?!??!
satt och tänkte att jacob såg ut som ett flygade muskelknutte-gris hela filmen, och bella som en döv myra, och edward som en glittrande tyst skum levande pärla.
men nu märker jag att detta inlägget blev jättelångt!
vi hade iallfall jättemysigt, och gjorde lite busiga saker HIHI.
hoppas ni hade en bra fredag!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0