DESPICABLE ME

heeeeeeej sockerbollar!
puh, har precis kommit innanför dörren! 
har haft en skitbra dag! träffade min lilla plutt sonny och vi kollade på despicable me! SÅ JÄÄÄÄÄVLA BRARRARARARAAAA!!! vi satt och skrattade hela filmen haha. helt skitrolig, ni MÅSTE SE DEN! han tog körkortet för ett litet tag sen med, så vi åkte lite bil ASKUL, och så fick korven för sig att jag med skulle köra bil vilket INTE var så jättekul kanske?!?! fick kärringstopp 4.gånger. 
VILKEN TALANG JAG ÄR GOTT FOLK!!!!!!=)(/&%¤#!"#¤!!!
sen så har jag varit ute och filosoferat med musiken i öronen, röda stövlar på fötterna och kameran i händerna.
vilket vackert väder jag tog med mig hem :')

BÄSTA EVER!!!!! (efter hangover.......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0