ESPANIA

HOLA BONITAS!!!!!
ska fatta mig kort (igen) för trivs så bra utan dator för tillfället!
spanien är heeeeeeeeeeeeeltheltheeeeeeeeeeeeeelt underbart! lika varmt som solen själv, och jag skojjar inte.
fick ett fint sms av farfar "smörj in dig". jooooooooo men lilla fnuttefarfar, det är 45 grader i skuggan, TRO MIG, jag smörjer in mig!
iallafall har jag blivit värsta pinsamma syrran nurå när vi badade jag och mellie, hon lärde sig simma idag och jag bara började böla direkt, verkligen skitpinsam är jag, herregud. inte en liten tår utan som en stucken gris för att vara mer exakt. MEN ville bara säga det, ska gå ut och gå lite nu. FAN vad fint det är.
adios, amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0