3 HOURS LEFT

hallå små godisar!
var ett tag sen jag skrev här kände jag. men egentligen vill jag bara skriva här av en anledning haha!.. det är ju min födelsedag imån!! och mysisen skickar retsamma sms! )(/&%¤#

m: evelina gör du något imån?
e: ... öhm... jag fyller år (a)
m: ja men det vet jag med men vad ska du göra??!?!
e: fira med familjen vadåra?
m: bestäm inget på kvällen ;) 
e: whaaaaat?
m: men vi syns imorgon! vi kommer och hämtar dig vid 7 på kvällen so you better be ready!!


HALLÅ VADDÅ VI?!?! VADDÅ BE READY?!?!? ÄR SÅ NYFIKEN ATT JAG SVIMMAR AV OCH MY VÄGRAR BERÄTTA.

my...... i'm gonna fuck you tomorrow.. YOU better be ready!


Kommentarer
Postat av: alice

MOAHAHAH!!! ;D You better be ready baby! ;)

2012-03-31 @ 15:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0