GINGERBREAD N' PORRIDGE

fan i röven ret utsagt vad jag älskar julen, och allt julen har att erbjuda. älskar när det snöar. älskar när man har massa ljus tända. älskar när varenda gång man får besök så är allas näsor rosiga, tända brasor, skidor, skridskor, mys utomhus, snöbollskrig. PULKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DAMP!!!!!!!!!! älskar åka pulka.
och hur allt är så jävla mysigt. 
dock så är ju snön inte lika närvarande som man hoppats på eftersom att jorden TROLIGTVIS kommer gå under (tror jag). man kan inte behandla jorden hur som helst, och tillochmed på nyheterna har man gått ut med att om jordens temperatur stiger med 4 grader så kommer stora naturkatastrofer drabba jorden. 
OCH NU så slutade detta inlägget inte riktigt som jag tänkt mig. 
ska lyssna på julmusik nu och njuta nu.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0