PEOPLE HELP THE PEOPLE

jag tänker på dig, kvällar som dessa, när något inte riktigt har hänt men det känns fel i hjärtat.
kan bara inte slå bort tanken..  varför ingen stoppade dig? varför kunde ingen ha gjort så lite genom att bara ringa ett samtal för att ha stoppat dig. ett sms, en knackning på dörren eller en bara en liten tanke. 
ingen vet riktigt varför, varför du helt plötsligt inte fanns längre. du sa inte varför, du sa liksom inte ens hejdå,
jag klarade inte av att gå på din begravning, jag skäms i efterhand, kände du dig sviken när du, om du såg, såg att jag inte var där? 
men om du på något sätt ser detta, så vet du att du var älskad.
jag hoppas att du är på en bättre plats nu. 
jag älskar dig, kommer jag alltid göra S.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0