- B


idag saknar jag dig. idag saknar jag dig riktigt jävla mycket  jag vill bara prata dig, be om råd, få ordning på saker i mitt liv som jag inte listar ut själv hur jag än vrider och vänder på det.  få krama om någon som jag vet kommer göra mig varm i kroppen.
men mest av allt vill jag prata med dig, berätta om allt du har missat, allt som har hänt och framförallt krama om dig, inte hålla om någon jävla stenjävel med ditt namn på. inte hålla om och prata med en jävla kall stenjävel. 
men du finns inte i stenen eller under jorden bara för att din kropp är där, du finns i mitt ömtliga hjärta, i min själ som är trasig. men varför känns du då så långt bort ifrån mig,
och varför slutar aldrig saknaden att göra så jävla ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0