SICK

godmorgon. hoppas allt är bra med er. det var ju ett tag sedan. själv ligger jag i soffan med täcke, filt, mössa, halsduk och mjukisdress på mig. och endå fryser jag. skönt ellerhur? iallfall, har inte hänt så mycket sen skolan drog igång, har inte varit sjuk på heeeeela somarlovet men så fort skolan drog igång så blev jag megaballasjuk. varför????? missar allt. så himla skit, menmen. man får göra det bästa av situationen! 
jag har tak över huvudet, mat på bordet och fina vänner och familj som är världsbäst. jag kan inte be om mer. bara att idioter tar sig sitt sunt förnuft och växer upp. det var allt för mig just nu! ska kolla på bridget jones och dricka världens godaste té i mängder.
té, jag älskar dig. det är du och jag mot världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0