BEST PAD THAI IN THE WORLD!!!!!

denna lilla damen har jag och robert ätit lunch och middag hos varje dag i 4 dagar. hon är den absolut vackraste och snällaste människan jag har träffat. hon tar sin lilla moppe till jobbet, men den lilla röda hjälmen på sig, varje dag. och jobbar säkert 14 timmar om dagen. och hon gör universuuuums godaste pad thai, det är verkligen helt sjukt i huvudet. så idag när vi skulle skulle äta för sista gången hos henne så fick jag hänga med in, i hennes pyttelilla gatukök (hon ville lära mig hur man lagade hennes pad thai) så där fick jag stå och kolla (fota), och även hjälpa till lite. hon är fantastisk.  jag som inte äter sådär speciellt jättemycket och är ganska kräsen, i inpricip allt, nästan dör för hennes mat. tyvärr lämnar vi karon (hennes fantastiska mat) och åker till patong imorgon.gud vad jag kommer sakna henne. DETTA LEENDET OVANFÖR, FICK VI MÖTAS AV VARJE DAG! VARJE DAG!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0